Tip 1: Controleer het numerieke toetsenbord en Caps Lock
Wanneer inloggen niet lukt, blijf rustig. Controleer eerst of je numerieke toetsenbord wel degelijk is ingeschakeld en of Caps Lock niet per ongeluk aan staat. Soms zijn het de kleine dingen die voor problemen zorgen.
Tip 2: Denk aan recente wachtwoordwijzigingen
Heb je onlangs je wachtwoord gewijzigd? Soms vergeten we dat we onze wachtwoorden hebben bijgewerkt.
Tip 3: Neem contact op met ProCom support
Als geen van bovenstaande stappen het probleem oplost, en je kan nog steeds niet inloggen op je account, aarzel dan niet om contact op te nemen met ProCom support. Onze experts staan klaar om u verder te helpen.
Op zoek naar een externe partner voor al je IT-troubles?
Is de relatie met je huidige IT-partner niet echt optimaal? Of heb je het gevoel dat ze niet met je meedenken maar alleen als leverancier optreden? Neem dan zeker contact op met ProCom voor totale ontzorging van jouw IT en infrastructuur.